torstai 3. tammikuuta 2013

Joulu ja uv!


Moi kaikki ja anteeks tää kauhee postaustauko mun osalta! Mä en oikee ota ikinä kuvia ja en kuvattomii postauskia jaksais tehä. Mut nyt kerron tästä lomasta. Joulusta ja uudesta vuodesta, ja siitä välistä!

Joululoma alkoi Swedish House Mafian keikalla! Oli kyllä ihan mahtava meno siellä ja musa ehkä vähän liianki kovalla, ku kuulo meni siellä! :D Olin keikalla siis Samin, Vickiksen ja Valtterin kaa. Parasta seuraa!




Siitä sit suunnattiin sukulaisille Lappeenrantaan viettämään joulua. Oltiin serkkujen kanssa ja syötiin hyvin, vaikka en jouluruuasta tykkääkkään. Lahjoihin oon tyytyväinen !


Sain jotain vaatteita, tossa pari!
Mummolta villasukat <3
Rahaa!!!! ja lounareita, tykkään syödä :D
Ja Samilta !!! 

Oltiin sitte siellä muutama päivä ja tultii sit takas Helsinkiin. En nyt itseasiassa muista mitä oon tehny mutta uutena vuotena oli kyllä loistavat bileet!! Oli ihana viettää uutta vuotta n. 20 hyvän kaverin kaa. Sovittiin kaikki pikkuriidat ja lähettiin tähän vuoteen puhtaalta pöydältä :) 


ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2013 KAIKILLE! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti