sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

WEEK 22

week22
1. & 2. Löylyn terassi! Tästä tuli nyt viimeistään mun yks lempipaikoista Helsingissä -ja nimenomaan auringonlaskun aikaan. Löyly on muutenkin ihana paikka, mutta mahtava henkilökunta vaan lisää paikan tasoa. Parasta henkilökuntaa mun mielestä on rennot ja läppää heittävää tyypit. Tiskillä baarimikko loi mulle tuollaisen nätin autoilijadrinkin, koska olin kuskina; Piristi iltaa paljon. Terassilla toinen työntekijä otti meistä kuvia ja kolmas työntekijä naureskeli meidän reaktioille ja heitti läppää ja jutteli. Tuli tosi hyvä mieli tollasesta rennosta meiningistä.

3. En yhtään tiedä mistä tämä himo tuli, mutta jo muutama viikko sitten Turussa himoitsin FRIENDS&BRGR:ia. Vihdoin pääsin tyydyttämään nuo himot.

4. Kesän ensimmäiset aamu-uinnut stadikalla, minkä jälkeen stadikan kioskista aamupuurot. Tätä on kesä!

wek22
Tehtiin pieni päiväretki nuuksioon. Käytiin kävelemässä pieni reitti ja sen jälkeen grillailtiin ja herkuteltiin nuotiolla. Tuolla pitäisi käydä oikeasti useammin. Harmittaa, kun mulla oli kamerakin mukana, mutta olin vahingossa ottanut rikkinäisen muistikortin.

week22-2
1. Oli siinä Nuuksiossa ikävätkin puolensa. Tollasia ötökän puremia tuli yläselkä/niska/hartia -seudulle, muutama jalkaan ja pari mahaan. Pitäiskö näitä mennä näyttämään lääkäriin vai onko nuo vaan hyttysenpuremia??

2. Pojat pelas jalkapalloa, tytöt kannusti kentän laidalla. Kesämeininki kohillaan. Oli siis ihan virallinen peli kyseessä, muuten oltais tietty pelattu myös.

3. Synttärikakkukahveilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti