maanantai 12. joulukuuta 2016

WEEK 48 & 49

Untitled
Tosta teatterista oon kuullut niin hyvää kuin pahaa ja oon todella pitkään halunnut päästä itse näkemään sen. Sisko vei mut vihdoin katsomaan sen. Mulle on joskus sanottu, että sitä joko vihaa tai rakastaa. Mun äiti ja vanhin sisko ei yhtään tykännyt ja kyseinen sisko, joka mut vei näki sen nyt jo kolmannen kerran ja edelleen nauratti, mutta oon eri mieltä; En vihannut enkä rakastanut. Se oli ihan jees, muttei huippu. // Pientä shoppailua! // Parasta! oi, sitä ilon tunnetta, kun jumbon prismasta löytyi tollanen isompi pullo. // Galleria Esplanadin pikkujouluissa.

Untitled
Vihdoin meistä tuli ylioppineita Annin kanssa! // Ja heti lakkiaistilaisuuden jälkeen autoon, kohti Raumaa. // Illalla mentiin Vanhan Rauman Kellariin dinnerille juhlistamaan mun lakkia. Lauantaina oli sitten oikeet juhlat.

Untitled
Kukkia <3 Toi valkonen oli ihana, kivaa vaihtelua ruusuihin. // Tylsistynyt kotihengari. // Darraruokaa ylioppilasjuhlien jälkeisenä päivänä.

Untitled
Serkkupäivä <3 // Lähdettiin Raumalta Poriin vähän shoppailemaan ja päädyttiin Pancho Villaan syömään. // Mentiin vielä ennen porista lähtöä käymään Halpa-Hallissa. Siellähän me joulufriikit hullaannuttiin. Menimme sinne edullisen kastehelmi -kulhon takia, mutta tuli ostettua vähän muutakin.  // Illalla pystytettiin serkun kuusi ja paketoitiin tuonne kuusen alle muutama feikkipaketti.

Untitled
Tältä näyttää mun serkun vessa. En kestä, niin hauska :D // Mun Halpa-halli ostoksia. // <3 // Perus joka aamun aamupala.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti