perjantai 13. kesäkuuta 2014

11. HEART / 12. DELICIOUS / 13. BEAUTIFUL

11. HEART


IMG_0312
Mun sydän menee ehdottomasti matkustelulle. Jos mä jotain tässä maailmassa rakastan niin se on matkustelu. Rakastan nähdä uusia paikkoja ja myös niitä samoja paikkoja yhä uudestaan. Rakastan sitä vapautta ja sitä miten stressi poistuu heti kun astuu lentokentälle ja tietää hetkeksi pääsevänsä muualle. Rakastan eri kulttuureja ja kokea erilaisia juttuja eri paikoissa. Mä en olisi se ihminen, joka nyt olen, jos en olisi saanut matkustellu pienestä asti. Kiitos kuuluu mun vanhemmille, jotka mua pienestä pitäen on vienyt eri paikkoihin. Kiitos.


12. DELICIOUS


P1010487


13. BEAUTIFUL


Caribia2014 245
Auringon nousut ja -laskut on kauneimpia näkyjä, mitä maailmassa on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti