maanantai 20. helmikuuta 2017

KÖÖPENHAMINA

Aika palata takaisin muutaman viikon takaiseen viikonloppureissuun. Vietettiin tosi kiva minireissu Köpiksessä ja Malmössa. Köpiksessä olisin viihtynyt paljon pidempäänkin, mutta vajaassa kahdessa päivässä sai tosi hyvän esikuvan köpiksestä ja jäi paljon nähtävää myös seuraavalle kerralle. Tässä tulis nyt pieni kuvamaratooni Köpiksestä.

P1011006 P1011027 P1011017 P1010985 P1010990 P1010859 P1010848 P1010922 P1011022 P1010976 P1010953 P1010983 P1010938 P1011054 P1010951 P1010982
Meidän lento lähti jo seitsemältä aamulla, joten koko perjantai oli aikaa kierrellä. Lauantaina siirryimme Malmöön ja sunnuntai aamuna takaisin Köpikseen, joten sunnuntainakin ehti hyvin ennen lentoa. Tämä oli mun eka kerta Kööpenhaminassa ja ihastuin -tai ehkä jopa rakastuin. Perjantaina aurinko paistoi täydeltä taivaalta koko päivän. Siellä oli niin nättiä ja ihana tunnelma. Ihmiset oli mukavan oloisia ja positiivisia. Pyöräilijöitä oli paljon -jopa näin talvella. Me päätettiin ottaa ihan rauhassa ja mennä vaan fiiliksen mukaan. Kiertelimme kauppoja ja kujia, kävimme katsomassa pakollisen pienen merenneidon ja söimme pariinkin otteeseen Joe & the juicen sandwicheja. Illalla olimme jo todella väsyneitä aikaisen herätyksen takia, joten kävimme vain pikasyömässä KFC:ssä, napattiin kaupasta vähän suklaata ja ihan uudenmakuinen siideri ja mentiin hotelliin hengailemaan ja ajoissa nukkumaan. Sunnuntaina oli sateisempi päivä, joten se oli hyvä viettää sisätiloissa. Suuntasimme Design museoon, mikä oli ihan kiva aktiviteetti.

Eniten harmitti, että tivoli ei ollut auki, joten se jäi nyt ensi kertaan. Myös christianshavn on sellainen paikka, jossa ehdottomasti olisin halunnut käydä Köpiksessä, mutta jätin sen suosiolla ensi kertaan, kesäisemmälle ajankohdalle.
TallennaTallenna

1. Ihania kuvia! Itsekkin haluaisin niin päästä johonkin reissuun.

1. Itelläkin kauhea reissukuume kokoajan ja kiitos :)

2. Kivaa meillä olikin. Suosittelen Köpistä; Tosi kiva kaupunkikohde ja lähellä. Sinne saa myös aika usein hyviä lentotarjouksia ;)

3. Onpa kaunista! En oo koskaan Tanskassa ollut, mutta olisi kyllä ihan supermahtava käydä sielläkin joku päivä :) nyt mulla on vaan miljoona matkaa suunnitteilla, ehkä joku niistä suuntautuu sittenkin Kööpenhaminaan!

- Sanna / pannariblogi.blogspot.fi

1. Suosittelen kyllä Köpistä yhdeksi kohteeksi. Ihan super kiva paikka :)

4. Tosi hienoja matkakuvia! Monissa blogeissa on pyörinyt nyt kaikkii matkustuspostauksia ja oon ihan silleen MÄKI HALUUUUUN :D

1. Kiitos! :) Mäkin haluun kaikkialle, kun kattelen muiden blogien matkakuvia :D