tiistai 1. heinäkuuta 2014

MITEN TE JOTKUT ONNISTUTTE SIINÄ?

tallinnaootd1 tallinnaootde tallinnaootd_Fotor

Miksi ihmeesä se on niin pirun vaikeeta poseerata ja näyttää kivalta kameran edessä? Tää on nyt mun blogihistorian ensimmäinen asupostaus (ainakin mun muistaakseni.. jos oon joskus postannut niin anteeksi ei ollut tarkoitus puijata.). Tuntuu että kaikissa kuvissa näytän keharilta mursulta. Aina kun se kamera menee päälle ja pitäisi näyttää kivalta alan heilumaan jaa vaappumaan tai seison kuin tatti ja olen täysin lukossa. MITEN NIIN MONET IHMISET NÄYTTÄÄ KIVOILTA KUVISSA? Mä päätin nyt tehdä "uudenvuodenlupauksen" kesän kunniaksi ja se menee näin:

Minä Janina lupaan opetella poseeraamaan 
ja pyrin ottamaan enemmän asukuvia.
Viimeistään uutenavuotena onnistun tekemään 
asupostauksen ilman että näytän vaivaantuneelta mursulta.

Katotaan miten tässä käy. Joka tapauksessa mulla oli tänään oikein mukava päivä Tallinassa perheen kanssa ja tulossa lähipäivinä on ainakin postaus Prahasta & Kremsistä ja kesäkuun matkashoppailuja olisi tarkoitus esitellä. Lisäksi puhelinkuvia olisi kiva myös jakaa tänne. Stay tuned!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti