perjantai 11. heinäkuuta 2014

BDAY PRESENT & SOMETHING NEW

IMG_0788
image

Istun Katajanokan terminaalin lattialla iPad kädessä tekemässä tätä postausta. Kohta me seilataan kohti Ruotsia ja seuraavan kerran pääsen postailemaan vasta sunnuntaina tai maanantaina. Mun oli ihan pakko tulla postaamaan jotain ja onnekseni latasin flickriin just aamulla jotain kuvia. 
Noin kolme viikkoa sitten mä vanhenin taas vuodella ja sain lahjaksi mun ihanilta siskoiltani ton Korsin ruskean laukun, jollaista olin jo aika kauan himoinnut. Siitä tuli heti mun lempi laukku ja samalla pahin vihollinen värinsä takia. Haluaisin käyttää sitä ihan joka päivä, joka paikassa ja joka tilanteessa. Ruskea on kuitenkaan sovi mun mielestä ihan kaikkeen. Joka päivä mä joudun miettimään asut sen mukaan, että ruskea laukku sopii. Tää laukku on vienyt vaatekriisit ihan seuraavalle tasolle. Jokatapauksessa se on ihana ja kiitos siitä kuuluu siskoilleni! 
Sitten olisi vielä muutama kiva ostos viime kuulta: Yves saint laurent huulipuna sävyä 7. Niin kauan himoittu ja vihdoin uhrasin rahani siihen. Sitten olisi Moroccanoilin kiharavoide. En ole vielä kauheasti sitä käyttänyt, mutta hyvältä vaikuttaa. Ja vielä viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä babylips huulikiilto.
Halusin vain postata ja esitellä nää pari juttua. Palaillaan sitten Ruotsin postauksilla sunnuntaina tai maanantaina. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti